حتی 1400 تومن!کمپین های بشردوستانه 💚

با خرید کارت‌‌های سفره افطار، بدون کرونا از ثواب افطاری بهره‌مند شوید

0

از اولین روز ماه رمضان امکان خرید کارت‌های سفره افطار و اهدای این پول به موسسه‌های خیریه از طریق پلتفرم آگاپه فعال می‌شود.

دکتر احسان متقی مدیر عامل آگاپه در نشستی بیان کردند: «همانطورکه می دانید یکی از فلسفه‌های تشریع روزه، آگاه‌ شدن اغنیا از وضع فقرا و کمک به آنان است. روزه‌داران نباید در شروع ماه رمضان از وظیفه انفاق و احسان به نیازمندان و خیریه‌ها غافل شوند. درست است که بهترین کارها در نزد خدا شاد کردن مؤمنین است ولی مهم تر اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل شان انجام دهیم تا امید به زندگی در چهره آنان نمایان گردد.»

مدیرعامل موسسه مردم نهاد آگاپه ادامه دادند؛ ازدیگر فلسفه های ماه رمضان کمک به فقرا و تقویت اخلاق در جامعه است.

البته که مردم کشور عزیزمان همواره در تمام ماه های سال به فکر کمک به همنوعان خود هستند ولی در این شرایط بهتر می توان از حال فقرا با خبر شد.

به همین دلیل در ماه رمضان مردم با میل و رغبت بیشتری در میزبانی سفره های افطار از فقرا از یکدیگر پیشی می گیرند.

کمک به نیازمندان و فقرا یک مسئولیت اجتماعی است ولی ابتدا باید نیازمندان واقعی شناسایی شوند تا بتوان این مسئولیت را به بهترین شکل اجرا نمود.

همان طور که بیان شد برخی از افراد سودجو که در حقیقت نیازمند نیستند با بازی با احساسات و درخواست کمک از افراد، دیدگاه آنها را نسبت به کمک کردن به افراد نیازمند در جامعه تغییر داده اند.

بنابراین برای شناخت عزیزانی که در دسته نیازمندان واقعی قرار می گیرند می توان از پلتفرم آگاپه استفاده کرد.

از شروع ماه رمضان ۱۴۰۰ امکان جدیدی در پلتفرم آگاپه اضافه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد علی‌رغم شرایط کرونا، میزبان سفره‌های افطار باشید و از ثواب آن بهره‌مند شوید.

کاربران پلتفرم آگاپه می‌توانند از اولین روز ماه رمضان، کارت‌های مخصوص افطار به میزان نیت خود را از طریق پلتفرم خریداری کنند. این مبلغ را به خیریه‌ها و نیازمندان کمک نمایند.

خرید کارت افطار آگاپه

این کارت مخصوص سفره افطار را می‌توانید برای دوستان و اقوام خود ارسال کنید و به آنها نشان دهید که امسال به نیت آنها مبلغ افطاری را به خیریه‌ها کمک کرده‌اید.

همه این مراحل به صورت ساده، سریع و ایمن، فقط با چند کلیک از شروع ماه رمضان ۱۴۰۰ بر روی پلتفرم آگاپه قابل انجام است.

گفتنی است کمک به همنوع یک وظیفه انسانی است که در ماه مبارک رمضان، با توجه به شرایط عرفانی و روزه داری که خود در درک کردن حال فقرا بسیار تاثیرگذار است، توجه بیشتری به آن می شود.

از دیگر امکانات پلتفرم آگاپه امکان جستجوی بیش از ۴۰۰۰ هزار موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد و امکان حمایت از آنها است.

آگاپه معتقد است در ماه رمضان معنویت افزایش یافته و کمک به نیازمندان و سرپرستی ایتام که از جلوه‌های زیبای ماه مبارک رمضان است، نمود بیشتری پیدا می کند.

امیدواریم با استعانت از درگاه خداوند متعال بتوانیم به بهترین شکل مسئولیت خود را در قبال نیازمندان و موسسات نیکوکاری به انجام برسانیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

تاریخچه سازمان‌های مردم نهاد و نمونه سمن های موفق در ایران و جهان

مقاله قبلی

سازمان مردم نهاد چیست؟ مردم پاسخ می‌‌دهند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ورود / ثبت نام
طراحی سایت