اخباراخبار آگاپه

دبیر فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس از آگاپه بازدید کرد

0
آگاپه میزبان دبیر فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس

دبیر فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، دکتر «عبدالوهاب بیگ پور»، در دیداری از آگاپه بازدید و درباره قابلیت‌های این پلتفرم گفتگو کرد.

عبدالوهاب بیگ پور، پس از طرح موضوع فعالیت آگاپه در مجلس شورای اسلامی، تصمیم گرفت از این استارتاپ مردم نهاد بازدید کند.

آگاپه پلتفرمی در جهت اجرای اقدامات بشر دوستانه است که با اهدافی همچون کنترل فقر مادی و معنوی، هم‌افزایی بین خیریه‌ها و سمن‌ها و تسهیل و ترویج ارتباط بین موسسه‌ها در راستای تقویت اکوسیستم نیکوکاری طراحی شده است.

پس از معرفی فعالیت های آگاپه، دبیر فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس ابراز داشتند، آگاپه بسیار تخصصی و آگاهانه پایه ریزی شده است.

وی معتقد است ایجاد بازار نوین در عرضه و تقاضای خدمات و حمایت اجتماعی در راستای کار خیر و حفظ کرامت انسانی برای موسسات مردم نهاد و سمن‌ها بسیار لازم و ضروری بوده است.

همچنین آگاپه می تواند با ایده‌های جدید جذب خیرین برای خیریه‌ها، اعتماد سازی و توزیع بهینه منابع خیر راهکارها و استراتژی هایی را ارائه دهد.

بعد از بحث و تبادل نظر درخصوص قابلیت ها و ظرفیت‌های آگاپه در توسعه نیکی و احسان و یاری‌رسانی به جوامع بشری ایشان عنوان داشتند نیاز است آگاپه در سطوح مختلف به مسئولین و نهادهای کشوری معرفی و دیده شود.

دبیر فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس ادامه داد، «حدود ۲۰ نماینده قوی در مجلس عضو این فراکسیون هستند که در پیشبرد اهداف آگاپه می توانند کمک های شایان و قابل توجهی داشته باشند.»

در پایان جلسه ایشان آمادگی خود را جهت برقراری ارتباط آگاپه با دیگر نهادها و اشخاص در راستای همفکری و تصمیم سازی در اهداف کلان اعلام داشتند.

عبدالوهاب بیگ‌پور در پایان این دیدار گفت: «در آگاپه چیزی جز صداقت، تعهد و عشق به مام میهن ندیدم. بعنوان عضوی کوچک از خانواده سازمان های مردم نهاد به این جمع شکوفا و خردمند می بالم.»

از موسسه‌های نیکوکاری حمایت کنید
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

حساب ایلان ماسک ۱۵۰ میلیون دلار خالی شد!

مقاله قبلی

اهدای مو به خیریه‌ها: ای که موهایت می‌رسد تا به کمر، کاری بکن!

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر در اخبار