اخباراخبار آگاپهمسئولیت اجتماعی

شرکت‌های حاضر در هم‌آوا برای مسئولیت اجتماعی به آگاپه ابراز علاقه کردند

0
مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی

مدیران آگاپه با حضور در کارخانه نوآوری هم آوا، در دیدارهایی، موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت‌هایی که در این مجموعه حضور داشتند را به بحث و بررسی گذاشتند.

کارخانه نوآوری هم آوا با هدف رشد و تسهیل شکل‌گیری کسب و کارهای نوپا از ادغام چندین شتاب‌دهنده مختلف و با حمایت معاونت علمی-فناوری ریاست جمهوری تأسیس شده است.

انتظار می‌رود این فضای ۱۸۰۰۰ متری به بزرگترین مرکز استقرار استارتآپ‌ها در خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل شود.

تاکنون شرکت‌های بزرگی با حمایت مالی و فکری هم‌آوا وارد فضای صنعت و خدمات ایران شده‌اند و ایده‌های جدیدی هم روزانه وارد این کارخانه می‌شوند.

مدیران آگاپه در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ با حضور در کارخانه هم‌آوا در تهران به تشریح قابلیت‌های پلتفرم آگاپه در اجرای مسئولیت اجتماعی استارتآ‌پ‌ها و شرکت‌های مطرح پرداختند.

آگاپه پلتفرم هوشمند اقدامات بشر دوستانه در حوزه نوآوری اجتماعی با چندین سال سابقه حضور در فضای کارآفرینی اجتماعی است.

مدیرعامل آگاپه؛ محمداحسان متقی اهداف متنوعی را برای آگاپه در نظر گرفته است.

بر اساس گفته‌های وی‌ «کاهش فقر مادی و معنوی جامعه، تقویت فرهنگ نیکوکاری و کار اجتماعی، برقراری ارتباط موثر میان موسسه‌های نیکوکاری، حامیان و نیازمندان و طراحی و اجرای برنامه‌های مسئولیت‌ اجتماعیِ شرکت‌ها و سازمان‌ها» از جمله این اهداف هستند.

در پلتفرم آگاپه حامیان مالی می‌توانند برای اولین بار با اعتماد و شفافیت کامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به موسسه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد انتقال دهند.

از سوی دیگر موسسه‌ها هم با ابزارهای نظارتی و مدیریتی بر روی پلتفرم منابع کمکی دریافت شده را به صورت عادلانه توزیع می‌کنند.

انتظار می‌رود همکاری شرکت‌ها با آگاپه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی‌شان هم برای آنها و هم برای فضای نیکوکاری سودمند باشد، این سودمندی از جنس افزایش شفافیت، اعتماد و مسئولیت‌پذیری است.

شایان ذکر است مدیران آگاپه چند ماه پیش نیز در دیدار با مسئولان شهرداری تهران، در باب اجرای مسئولیت اجتماعی این سازمان گفتگو کردند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۳]

آگاپه؛ استارتاپ هوشمند اجتماعی ۲ ساله شد

مقاله قبلی

آیا امکان تهیه جهیزیه رایگان وجود ندارد؟! در کمپین ازدواج آگاپتیک شرکت کنید

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر در اخبار