اخبار آگاپهتوانمندسازی موسسهروش‌های نیکوکاریسمن‌ها و خیریه‌هافطریه آنلاین، راهکاری فراتر از کارت به کارتکمپین های بشردوستانه 💚

فطریه آنلاین، راهکاری فراتر از کارت به کارت

0
فطریه آنلاین

فطریه آنلاین، نیاز موسسات اجتماعی به فناوری های دیجیتال

درحالیکه کسب و کارها به طور مداوم در حال تغییر خود و انطباق با شرایط جدید تکنولوژیک هستند اما هنوز موسسات اجتماعی مثل خیریه‌ها، سمن‌ها و ارگان‌های بسیاری هستند که به شیوه سنتی اداره می شوند.

 

به بیان دیگر ستون اصلی وجود خیریه ها و موسسات حامیان مالی هستند که هرچقدر تعداد آن ها بیشتر باشد دست یابی خیریه ها برای رسیدن به اهداف آسان تر و ساده تر می شود.

اگرچه این روزها بسیاری از این موسسات هرکدام دارای یک سایت هستند اما بهره بردن از جمعیت بی شمار حامیان که در بستر اینترنت حضور دارند نیازمند چیزی فراتر از یک سایت یا شبکه اجتماعی است.

پلتفرم آگاپه با گردآوردن چنین امکاناتی و ده ها مزایای دیگر به شما امکان می دهد تا روز به روز بر تعداد حامیان خود بیافزایید و دایره ارتباطی خود را با حامیان بیشتر گسترش دهید.

ما در اینجا می خواهیم امکانی به نام فطریه آنلاین را با پلتفرم آگاپه به شما معرفی کنیم که راهکاری فراتر از کارت به کارت است و مزایای متنوعی دارد.

۱. امکان انتخاب خیریه معتبر از میان تعداد زیادی از خیریه ها

در پلتفرم های دیجیتالی مثل پلتفرم آگاپه شما می‌ توانید اطلاعات، آمار و گزارش های مالی خود را منتشر کنید و اعتماد حامیان را جذب کنید تا بدانند شما با موسسات پولشویی تفاوت دارید.

۲. داشتن درگاه پرداخت فراتر از کارت به کارت

این روزها که پرداخت هرچیزی از کرایه تاکسی تا هزینه خرید به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود چرا خیریه ها از این فرصت استفاده نکنند. به ویژه در اعیاد و مراسم های دینی و اجتماعی که تمایل افراد به کار خیر و نیک افزایش می یابد. مثلا می توانید از امکان پرداخت فطریه آنلاین توسط حامیان بهره ببرید.

۳. گزینه های پرداخت متنوع ارزی و رمز ارز

یافتن راه های جدید برای پرداخت به خیریه ها کمک کرده است تا میزان کمک های دریافتی را بهبود بخشند. داشتن گزینه های پرداخت متنوع و بیشتر از یک درگاه،‌ به طور مثال پرداخت ارزی یا رمز ارز می تواند خیریه ها را از کمک های حامیان در خارج از کشور نیز بهره مند کند.

۴. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند مجموعه و ابزار خوبی برای به اشتراک گذاری اخبار، اطلاعات کمپین ها و محتواهای جذاب برای انبوه مخاطبان باشد. حامیان می توانند با به اشتراک گذاری کار خیر خود با نام، آرم و لوگوی موسسه شما دیگران را نیز به اهدای کمک تشویق کنند.

پلتفرم آگاپه با گردآوردن چنین امکاناتی و ده ها مزایای دیگر به شما امکان می دهد تا روز به روز بر تعداد حامیان خود بیافزایید و دایره ارتباطی خود را با حامیان بیشتر گسترش دهید.

فراموش نکنید این امکان فقط برای موسسات و خیریه ها فراهم نیست بلکه حامیان نیز می توانند با ثبت نام در آگاپه به راحتی و آسانی از آن استفاده کنند. تا فرصت را از دست نداده اید همین الان در پلتفرم ما ثبت نام کنید.

فراموش نکنید این امکان فقط برای موسسات و خیریه ها فراهم نیست بلکه حامیان نیز می توانند با ثبت نام در آگاپه به راحتی و آسانی از آن استفاده کنند.

تا فرصت را از دست نداده اید همین الان در پلتفرم ما ثبت نام کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۲]

ولادت امام حسن مجتبی (ع)، روز ملی اکرام و تکریم خیرین

مقاله قبلی

سن روسپی گری به زیر ۱۸ سال رسید…

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر در اخبار آگاپه