اخباراخبار آگاپه

مدیران آما از پویش‌های نیکوکاری آگاپه حمایت می‌کنند

0
پویش های نیکوکاری آگاپه

به گزارش روابط عمومی پلتفرم اقدامات بشر دوستانه آگاپه، در راستای پویش‌های نیکوکاری، ایجاد ارتباط بین سازمان‌های پژوهشی، بسترسازی رشد ایده‌های زیست محیطی و فراهم‌سازی شرایط بلوغ کسب و کارهای نوپا در زمینه مدیریت آب از اهداف آما است. این سازمان در مشارکت با آگاپه از پویش‌های نیکوکاری نیز حمایت می‌کند.

ایده و طرح تاسیس مرکز نوآوری و فناوری آب، محیط زیست و انرژی (آما)، بهار۱۳۹۹ طی جلسات هم اندیشی با اهداف ارائه محصولات فناورانه نوپا در حوزه آب، انرژی، محیط زیست و نیز توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و ارزش آفرینی در اکو سیستم نوآوری کشور مطرح شده است.

از دیگر اهداف آما میتوان به ارائه و معرفی محصولات نوآورانه و فناورانه درحوزه آب، محیط زیست و انرژی ،کمک به بازاریابی و شبکه سازی کسب و کارهای نوپا و فناور در حوزه آب، محیط زیست و انرژی و ایجاد بستر مناسب جهت عارضه یابی و رفع چالش های صنعتی کشور در حوزه‌های آب، محیط زیست و انرژی اشاره داشت.

در نشست صمیمانه‌ای که بین مدیران شرکت آما و آگاپه برگزار شد، مدیران آما از ایده خلاق آگاپه تقدیر و تشکر کرده و از این کار انسان دوستانه و زیبا حمایت کردند. مدیران شرکت آمادگی خود را در خصوص ارائه خدمات به موسسات نیکوکاری در تجهیز سیستم های گرمایشی و سرمایشی، برای مدارس دورافتاده اعلام داشته و در ادامه اشاره کردند آما هیچ وجهی در قبال این مشارکت و مسئولیت اجتماعی از موسسات خیریه دریافت نخواهد کرد .

مرکز نوآوری و فناوری آب، محیط زیست و انرژی پیشنهاداتی را درخصوص همکاری مشترک با آگاپه در مورد «پروژه بیست کلاس» نیز عنوان کردند.انتظار می‌رود این پویش نیکوکاری از طریق پلتفرم آگاپه و با همکاری موسسات نیکوکاری فعال در این وب سایت آغاز شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

روش‌هایی برای کار داوطلبانه در دوران شیوع ویروس کرونا

مقاله قبلی

جزییات همکاری داوطلبانه خیریه عترت بوتراب با آگاپه بررسی شد

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر در اخبار