اخباراخبار آگاپه

جزییات همکاری داوطلبانه خیریه عترت بوتراب با آگاپه بررسی شد

0
خیریه عترت بوتراب
خیریه عترت بوتراب، موسسه‌ای است که جدیدترین و کارآمدترین روش‌ها و آخرین دستاوردهای دانش روز را به کار گرفته تا ایتام تحت پوشش را با بهترین شرایط و امکانات ضروری مورد حمایت قرار دهند.

همچنین کلیه نیازهای معیشتی، فرهنگی و تحصیلی فرزندان در خیریه عترت بوتراب به طور کامل و جامع تأمین می‌شود تا استعدادها و توانایی‌های آنان شکوفا و به درجات عالی علمی و اخلاقی نایل شوند و در آینده به عنوان انسان‌های متعهد، خردمند و فرهیخته در کمک به هم‌نوعان نیازمند ، نقشی سازنده و تأثیرگذار داشته باشند.

خیریه عترت بوتراب در مرداد ماه ۱۳۹۲ نقشه راهی برای بررسی مسائل و مشکلات ایتام و برنامه‌ریزی‏‌های عملیاتی برای کودکانی که نیازشان، آغوشی گرم و مهربان است تدوین کرد.

مؤسسه خیریه عترت بوتراب نه تنها به حمایت از ایتام می‌پردازد بلکه سعی درگسترش این اندیشه والا درسطح جامعه دارد. شفافیت، پاسخگویی و قدرشناسی از ممتازترین ارزش‌های این مؤسسه است.

خیریه عترت ابوتراب خدمات خود را به۶ استان‌ محروم آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کهگیلویه‌ و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال‌ و بختیاری گسترش داده است و ۷۵۰۰ نفر ایتام و ۴۳۰۰ مادر فداکار را تا به امروز تحت پوشش خود قرارداده است.

 عترت بوتراب

صدری مسئول مشارکت های مردمی موسسه خیریه عترت بوتراب در این نشست بیان کردند: «از اهداف عترت بوتراب تأمین نیازهای اساسی و رفع تنگناها و مشکلات مختلف ایتام و خانواده آنها برای برخورداری از یک زندگی قابل قبول و رشد توانمندی‌ها و استعدادهای آنان تا حصول خودکفایی و استقلال با بهره‌گیری از این امکانات است.»

ایشان ادامه دادند، آگاپه خلا بزرگ بین موسسات نیکوکاری را شناسایی کرده و کار بزرگی در سطح ملی و بین المللی بصورت هوشمندانه انجام داده است. آگاپه کاری نو و خلق شده از ذهن است.

محمدحسین متقی رییس هیات مدیره آگاپه ابراز داشتند؛ ارتباط بین موسسه عترت بوتراب و آگاپه هوشمند بسیاربزرگ و ارزنده است. همچنین آگاپه تمام امکانات خود را بصورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد.

امیدواریم طی تعاملات بعدی تفاهم نامه ای منعقد شود و همکاری های موثرتری را برای کاهش دغدغه های موسسات و محرومین با بهره گیری از امکانات بالقوه و بالفعل مردمی و همچنین جلب مشارکت سازمان های دولتی و خصوصی و نیز انجام فعالیت‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و بهداشت سلامت آنها داشته باشیم.

آگاپه در این مسیر سخت و ناهموار به همیاری انسان های فرهیخته و اندیشمند جامعه چشم امید دارد.

آقای جهانشیر مدیر عامل موسسه عترت بوتراب در پایان این نشست تشکر ویژه ای از مدیران و کارشناسان آگاپه داشتند. ایشان فعالیت آگاپه را بسیار فناورانه و کامل دانستند.

ایشان همکاری و آمادگی خود را برای انجام پروژه های مشترک در راستای تسهیل مشکلات موسسات مردم نهاد با آگاپه اعلام کردند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۲]

مدیران آما از پویش‌های نیکوکاری آگاپه حمایت می‌کنند

مقاله قبلی

صفر تا صد امور خیر و موسسات خیریه در آمریکا

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر در اخبار